niedziela, 27 listopada 2016

STRÓJ 326 JESTEM RUDA

KURTKA -ZAFUL=KLIK
CHOKER -ZAFUL= KLIK 
TUNIKA -CHIC ME=KLIK 
SPODNIE -BLUESPICE
 BUTY-ALLEGRO

Ostatnio postanowiłam zmienić kolor włosów, ale nie wiedziałam na jaki. 
Mężowi się podobało jak miałam kiedyś czerwone włosy. 
Wiec za jego namowom stałam się rudzielcem. :-P

Na sobie mam bardzo ciepłą jeans kurtkę z kożuszkiem. 
Idealna na  chłodną jesień. 
Jest dostępna w kilku kolorach i w rozmiarze od S do L. 
Pochodzi z internetowego sklepu Zaful. 

Naszyjniki tego typu kiedyś nosiłam w podstawówce. 
Teraz znowu stały się bardzo modne. 

Ostatnio lubuje się w swetrach z dziurami. 
Dlatego postanowiłam sobie zamówić taki w internetowym sklepie ChicMe.
Jestem bardzo z niego zadowolona.
Kolejny sweter, który będę często zakładała.  
Jest dostępny w kilku kolorach i w rozmiarze od S do XL.

Buty kopiłam jakieś dwa lata temu i dopiero dzisiaj po raz pierwszy miałam je na nogach. 














241 - MODNAPOLKA.pl

7 komentarzy:

  1. ten żywy, wiśniowy kolor włosów pasuje Ci bardziej od czerni czy brązu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kurteczka i naszyjnik :) Bardzo Ci ładnie w takich włoskach, aż mi się przypomniały czasy kiedy ja miałam czerwień na głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny outfit ale włosy masz genialne <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor włosów jest świetny ! A buty czadowe :)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  5. finance division that stopped the unthinkable from taking region.With life expectancy rising each 12 months because of advances in medication and an expanded recognition of what's and.http://testoupmaxfacts.com/legendary-beard/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyglądasz w tym kolorze włosów :) ale najbardziej podobałaś mi się w takich krótkich włosach, świetnie by Ci w nich teraz było :)

    OdpowiedzUsuń