sobota, 19 grudnia 2015

STRÓJ 246 SHEIN

Wiele ciekawych ubrań i dodatków znajdziesz :  SHEIN, Rosegal

 W dzisiejszej stylizacji chciałam wam pokazać kurtkę, kamizelkę i torebkę 
z internetowego sklepu Shein.
Kolejna stylizacja w moim ulubionym połączeniu kolorystycznym.  


Kurtka jest taka bardziej na jesień lub wiosnę.
Jest dostępna w kolorze czarnym, w rozmiarach od XS do L.  
 Ja mimo ze normalnie nosze ubrania w rozmiarze sx/s musiałam wymiarowo zamówić L.:-P
Nie posiada kieszeni. 
Z przodu posiada dwa zamki jeden ozdobny, a drugi do zapięcia się. 
Rękawy przy samym dole też posiadają zamki, które możemy odpinać.

Bardzo lubię nosić te kamizelkę.
Jest dostępna w kolorze czarnym, w rozmiarze M i L.
Ja zamówiłam sobie rozmiar L.
Z tyłu posiada regulowany pasek.
Z przodu dwie ozdobne kieszenie.

Torebka dostępna w moim ulubionym kolorze czarnym.
Na dodatek ma moje ulubione frędzle.
W środku bardzo pojemna z kieszonkami po bokach.

Spodnie dostałam od znajomej.
Bardzo się ciesze z takiego prezentu ponieważ bardzo lubię spodnie z dziurami.

Koszule w zeszłym roku dostałam z internetowego sklepu Choies.
Motyw z czaszkami jest jednym z moich ulubionych.

Buty kupiłam w zeszłym roku w CCC.
Po bokach maja guziki dzięki czemu można je zapiąć tak ze futerko jest widoczne  na zewnątrz.
W środku są bardzo ciepłe.
















 Kurtka-  Shein
Koszula- Choies
Torebka- Shein
Buty- CCC
Kamizelka- Shein
166

10 komentarzy:

  1. Świetna całość, torebka i kurtka idealne! ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. tylko torebka fajna

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna stylizacja i super motyw na koszuli:)

    OdpowiedzUsuń
  4. To chyba najlepsza stylizacja z Shein, którą widziałam na blogach:) Naprawdę masz styl ;)

    Pozdrawiam!
    Brzydki Ptak

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie lubię takie koszule z wydłużonym tyłem i Twoja jest świetna! kamizelka i podarte dżinsy bardzo do niej pasują :-) Super zestaw!

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow ale czad, spodnie,koszula rewelacja.Całość zadziorna, wielke brawa (:

    OdpowiedzUsuń