czwartek, 7 maja 2015

MOJA PRZYGODA Z KOŃMI

Moja przygoda z końmi zaczęła się gdy miałam około siedemnaście lat. 
Rodzice zapisali mnie na dwutygodniowy obóz konny.
Jeszcze przed obozem pojechałam na wczasy do kumpeli Małgorzaty.
Jej rodzice posiadają stadninę  z tymi wspaniałymi zwierzętami.
Tam po raz pierwszy jeździłam na koniu.
Po obozie konnym zapisałam się na jazdy do pobliskiej stadniny. 
Niestety stadninę zamknięto z czasem, a ja wyszłam za mąż i tak skończyła się moja przygoda. 
Brak czasu nie pozwala mi na taką przyjemność. 
Niedaleko moich rodziców otworzona parę lat temu nową stadninę. 
Dziś razem z mama, Edziem, Frankiem i małą Zosią (córka brata) się wybraliśmy tam. 







23 komentarze:

  1. Konie są cudowne :) Też jeżdżę i nie wyobrażam sobie życia bez koni i jazdy konnej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie jeździłam ale chciałabym :) to fajna pasja
    Klikniesz w kliki w nowym poście bede wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że napisałaś o swojej pasji. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam te mądre zwierzęta!!

    ~~~~~~~~~~~~~~~>>>>>>>>
    Zapraszam również do mnie na blog.
    www.bambiboho.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnio moj facet zaproponowal mi ,ze zamiast psa kupimy sobie kuca ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia:) Lubię konie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeździłam kiedyś konno, to niesamowite zwierzęta :)

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie keidyś koń wzial za czerwona kosdzulkei rzucil.. hardcor ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny blog , pełen inspiracji! Pozdrawiam Serdecznie.
    * oliwia-mrozowicz.blogspot.com *

    OdpowiedzUsuń
  10. gdzie pracujesz??

    OdpowiedzUsuń
  11. ta stajnia wcześniej otwarta od tej to uczęszcza łasz na konie

    OdpowiedzUsuń
  12. Jezdzilam kiedys ;D

    Poklikasz w linki w najnowszym poście? Bardzo proszę!:)
    DOSKA-STYLE <- MÓJ BLOG ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam konie, cudowne zwierzęta. Gdybym tylko miała więcej czasu to bym myślała nad nauka jazdy, ale niestety.. szkoła plastyczna nieźle daje w kość. :)

    pamietnik-gabi.blogspot.com - Zapraszam. ^^ Nowy post, może przypadnie ci do gustu. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale śliczne zdjęcia!

    Mam prośbę: mogłabyś poklikać w linki chociaż do kilku rzeczy z KAŻDEGO SKLEPU w najnowszym poście?
    Napisz w komentarzu jeśli klikniesz, gdyż wylosuję kilka osób i podam linki do ich blogów w następnym poście. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com



    OdpowiedzUsuń
  15. Konie to wdzięczne hobby, mam koelżankę która regularnie odwiedza stadninę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Konie to wspaniałe zwierzęta. Osobiście nie jeździłam, ale moja koleżanka tak wiem z opowieści :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam konie. Szkoda, że moja droga z nimi się rozeszła.
    Zapraszam do siebie - KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. konie są piękne i do tego takie mądre :) może znajdziesz chwilę na jazdę konną , kto wie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Powinnaś pielęgnować swoje pasje! Na to zawsze można znalezc czas ;)

    Pozdrawiam,
    Caroline z http://imacharlatan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń