środa, 1 kwietnia 2015

NOWOŚCI MARCA

Miesiąc marzec była bardzo owocny w nowości. 
Wiele prezentów od znajomych, współprace, zakupy w SH internetowych i na allegro. 
Mam nadzieje, że podobają się wam nowości z poprzedniego miesiąca.
Ja z większości jestem bardzo zadowolona. 
Mam nadzieję, że miesiąc kwiecień będzie równie owocny.



Kimono- Sheinside
Czapka, biżuteria i kopertówka- Dresslink
Buty-Allegro
Brązowe buty- kamaciuch.pl
Fioletowa torebka- Prezent
Niebieska kopertówka- Allegro
Czarna torebka z ćwiekami- kamaciuch.pl
Sukienki- loompex
 Kurtka- Freesoul (prezent)
Kamizelka- Luperary (prezent)

Sukienka- Słella (Prezent)

Spodnie- kamaciuch.pl
Bluzka i tunika w kwiatki- kamaciuch.pl
Bluzka- Birkim (Prezent)
 Sweter- kamaciuch.pl
Spodnie- MiR (Prezent)

Bluzka- Lochmere (Prezent)

Sweter- Natural Garment (prezent)
Bluzka- Prezent
Kamizelka- Prezent

15 komentarzy:

  1. bardzo dużo z Twoich nowości mi się podoba i sama bym nosiła :*

    OdpowiedzUsuń
  2. super rzeczy bardzo podoba mi się ta chabrowa kopertówka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wooow mnóstwo tego już nie pamiętam kiedy ja byłam na takich zakupach :)
    Super jest ta jeansowa sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podobają mi się spodnie a'la stary jeans, mam podobne ale bez skórzanych elementów.
    Dołączam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Różowa sukienka bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. skienki z sh swietne! :) obserwujemy? daj znać ;*
    K L I K :)
    BUZIACZKI :**

    OdpowiedzUsuń
  7. no to teraz czekamy na ciekawe stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jeejku ile nowosci :) super!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo tego:)
    Sukieneczki wpadły mi w oko
    będziesz w nich bosko wyglądać

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna sukienka ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń