wtorek, 4 lutego 2014

KURTKA SHEINSIDE - NOWE ZAKUPY

Wczoraj kurier i listonosz przywieźli do mnie przesyłki.
Pierwsza była ze sklepu sheinside, a druga z tym co kupiłam na Allegro. 
Sheinside przysłało mi przepiękną kurtkę, która bardzo długo mi się marzyła.
Jednak marzenia jeśli chcemy to się spełniają.
Kurtkę można zakupić po kliknięciu na poniższy link. 
KLIK 







Natomiast poniżej pokażę wam rzeczy jakie sobie kupiłam na Allegro. 
Z dwóch jestem niezbyt zadowolona. 
Pierwszą i drugą bluzkę zamierzam przerobić.










34 komentarze:

  1. Ładne ubrania :D
    Kurtka jest śliczna *-*
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. oba płaszcze i kurtka którą sama mam bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1,3,5 - fajne

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam Sheinside :)
    / obserwuję, zapraszam do mnie :) + polubiłam na Fb

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne ubrania. Udanej współpracy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mam taką nadzieję, że będzie udana i owocna.

      Usuń
  6. O kurtka rewelacyjna, ciekawe rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie ubrania świetne ale kurtka bije wszystkie na głowę! :) Super! Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurtka od sheinside jest świetna !!
    Bardzo mi się też podoba ta kremowa sukienka z guziczkami i kołnierzykiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja właśnie tak nie za bardzo jestem z niej zadowolona.

      Usuń
    2. Dlaczego nie jesteś zadowolona?

      Usuń
    3. Ponieważ w rzeczywistości wygląda tak jakoś workowato.

      Usuń
  9. Kurtka jest rewelacyjna! Mam od nich podobną i jestem bardzo zadowolona! A Tobie nie przypadła do gustu ?? :(
    W wolnej chwili proszę o kliknięcie u mnie w SheInside będę wdzięczna za pomoc:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie napisałam, że mi do gustu nie przypadła. Właśnie mi się podoba i to bardzo.

      Usuń
  10. wszystkie rzeczy mega fajne, przede wszystkim na koronkowa sukienka taka dziewczęca;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślałam że w komentarzu chodzi o kurtkę że nie jesteś z niej zadowolona :))
    pozdr i oczywiście poklikałam

    OdpowiedzUsuń
  12. Widać że kurtka jest ciepła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna kurtka! Bardzo podoba nam się taki "militarny" styl :)
    Urzekła nas jeszcze ta śliczna koronkowa sukienka z kołnieżykiem, urocza!
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne ubrania, szczególnie kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny fioletowy plaszczyk! I sukienka z falbaniastymi rękawami. Nie mogę sie doczekać Twoich stylizacji z tymi ubraniami. Parka jest śliczna, mam bardzo podobną, tyle że czarną.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana no to poszalas z tymi zakupami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak trochę poszalałam. Trzeba było troszkę szafę odświeżyć.

      Usuń
  17. No cóż mam inny gust niż ty :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi by sie przydało takie odświeżenie szafy :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna kurtka od Sheinside :) ja sama mam tam upatrzony cudowny płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ta kurtka jest całkiem spoko! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajna kurteczka :) i cudowne rzeczy z SH:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sukienka z tymi śmiesznymi rękawkami boska, to jakaś konkretna marka?

    OdpowiedzUsuń
  23. 1, 2, 3, 7 są cudne. Idealnie trafiają w mój gust :) no i ta parka ^^

    OdpowiedzUsuń