wtorek, 29 października 2013

STRÓJ 89

Myślałam, że od poniedziałku będę miała problem z netem.
Niestety nadal mam z nim problem. heh
Jednak pocieszeniem dla mnie jest to, że na dworze jest cudowna pogoda i z Edziem możemy chodzić na codzienne spacery.
Edzio jak chyba każde małe dziecko lubi pobyt na świeżym powietrzy.
Wczoraj zbieraliśmy nawet kasztany, a raczej ja zbierałam.
Próbowałam zrobić z nich dla Edka żyrafę, ale niestety on jest jeszcze na to za mały.
Żyrafa została zniszczona więc jej wam nie pokażę.

 






Legginsy- Bershka (allegro)
Bluzka- More&More (prezent)
Buty- Baiwei
Pasek- (SH)
Kamizelka - (prezent)



Stylizacja: 043

27 komentarzy:

  1. To prawda, nie jedna Ci może figury zazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne buty

    nie wygładzaj zdjęc po to psuje efekt zdj

    OdpowiedzUsuń
  3. super wyglądasz, masz świetną figurę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie wyglądasz Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. modelowa figura. Bardzo podobają mi się leginsy (?) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog !! ;D

    Stylizację bym troszkę ulepszyła ,a mianowicie usuneła pasek i kamizelkę ,a za tunikę wybrałabym dłuższą bokserkę a , na to dłuzszy lekki sweterek ,a wtedy outfit is great !! ;d

    ZApraszam serdecznie do siebie +nowa kampania reklamowa !!


    Pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Moniko ja też uwielbiałam z moimi dzieciaczkami zbierać kasztany i robić z nich potem kasztanowe stworki:) Ech... Tęskno mi za tym czasem:) Fajne masz legginsy i kamizelkę:) I ciekawy zestawik Ci wyszedł:)

    OdpowiedzUsuń
  8. widać, że masz problem z ilością dodatków. pasek absolutnie odpada, a kamizelkę radziłabym nosić do krótszych bluzek. jakbyś ją zamieniła na jakiś długi, gładki sweter byłoby szałowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety posiadam mało swetrów i żaden nie pasuje na zakup nowego nie kogę sobie pozwolić.

      Usuń
  9. świetnie wyglądasz, buciki i leginsy super :) a u mnie właśnie załamanie pogody i leje od rana :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak byłam malutka, to zawsze chodziłam z rodzicami na spacer do parku, zbierałam liście i kasztany :) Fajne wspomnienia.
    Również obserwuję, pozdrawiam kochana ♥
    sanderusbloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pisałaś u mnie na blogu z zapytaniem czy obserwujemy swoje blogi ;) Ja już zaobserwowałam teraz twoja kolej :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Moniko, pasek psuje całość... nie "ulepszaj" swoich strojów na siłę! pamiętaj, co mówiła Coco Chanel: "Przed wyjściem z domu spójrz w lustro i zdejmij jedną rzecz" :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja zdjęłabym pasek
    Obserwujemy ? Jeśli tak to zaobserwuj pierwsza i napisz w komentarzu :)
    http://dark-paradise1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. tak jak wyżej: pasek jest zbędny. poza tym wybrałabym do tego jakieś buty bez ozdób.
    :) zresztą jak tak mam że ubieram się "od butów", czyli najpierw wybieram buty, potem spódnicę (lato) lub spodnie (zima) i potem góra.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super :) Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda ze zyrafka nie przetrwala;) Stylizacja bardzo fajna tylko pasek mi troszke nie pasuje. Za to legginsy swietne no i jestes baaardzo zgrabniutka! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten pasek jest w ogóle niepotrzebny, zniekształca Ci sylwetkę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Według mnie albo kamizelka, albo pasek. razem nie wygląda to dobrze.
    Aż nie do wiary, że masz dziecko i wciąż tak śliczną figurę <3, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń