środa, 8 lutego 2012

WYPAD DO SH

Ostatnio jestem stałym bywalcem SH. Jednak powiesz szczerze, że jestem zawiedziona.  Ciężko mi coś znaleźć. Najwięcej jest ubrań dla osób noszących L lub XL. Nawet w M wyglądam jak w worku. Przyznam, że zrobiłam się dość wybredna. Może to i dobrze bo przynajmniej nie będę mieć szafy pełnej ciuszków, których pewnie w większości bym nie nosiła. Teraz staram się kupować naprawdę to co mi się podoba. Każdy zakup zostaje przemyślany. Jestem również zawiedziona cenami jakie ostatnio widuję w sklepach z odzieżą używaną. Mój ulubiony lumpeks jest niedaleko miejsca zamieszkania moich rodziców. Czyli jakaś godzina jazdy samochodem odemknie.  Właśnie dzisiejsze zdobycze pochodzą z tego miejsca.
 Cennik jest taki jak poniżej:
Poniedziałek  zawsze świeża dostawa 55zł za 1 kg
Wtorek 45zł  z 1kg
Środa 35 zł za 1kg
Czwartek 25zł za 1kg
Piątek 20 zł za 1kg
Sobota 15 zł za 1 kg
Jak dla mnie ceny są obłędne.  Natomiast jeszcze bardziej obłędne ceny są w SH niedaleko mnie. Właśnie dziś pierwszy raz tam zagościłam i doznałam szok gdyż jedna bluzka, która mi się spodobała była po 25 zł, a druga po 15zł. Mimo, że dziś było o 10% taniej nic nie kupiłam. Każde ubranie ma karteczkę z ceną.
Wtorek dostawa towaru.
Środa 10% taniej.
Czwartek 20% taniej.
Piątek 50 % taniej.
Sobota wszystko po 5 zł.
Poniedziałek wszystko po 3 zł.
 
Jak jest u was z cenami w tego typu sklepach?


3 komentarze:

  1. W Warszawie 74zł za kg w dzień dostawy, w większości lumpów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta z piórkiem jest rewelacyjna :) ja jakoś nie mogę nic znaleźć co by mnie zachwyciło ;/ a tak to ceny są podane na metkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja u siebie mam po wyceniane rzeczy :) Kurtki koło 50zł, sukienki 20-30 zł, sweterki koło 15 :) Ale rzeczy są w idealnym stanie, dostawy z Anglii więc towar pierwsza klasa :) Są tez stoły na których można znaleźć również świetne rzeczy dlatego najczęściej tam chodzę szperać :) w poniedziałki(całkowita wymiana towaru), wtorki -3zł za sztukę, środa, czwartek-2zł, piątek sobota 1zł. Zdarzają się jakieś szmaty ale jak się umie i lubi szukać to to jest raj ;)

    OdpowiedzUsuń