czwartek, 15 grudnia 2011

13

Ostatnio na dworze jest bardzo ładna pogoda jak na tę porę roku. Ani to jesień, ani to zima. Cóż. Czy w tym roku doczekamy się chodź odrobiny śniegu? Czy zima zaskoczy nas jeszcze swoim przybyciem? Marzy mi się dużo śniegu na Boże Narodzenie. Ponoć marzenia się spełniają.

Przypominają mi się czasy kiedy to chodziło się do podstawówki i było wtedy dość sporo śniegu. Wracając ze szkoły bawiliśmy się w wojnę śnieżkową, albo chodziliśmy na pobliskie górki zjeżdżać na workach z butami. Zabawa była przednia. To były czasy, które już niestety nie powrócą. hlip hlip hlip :'-(












Buty- Deichmann
Torba- Deichmann
Spodnie- Lee
Sweter- allegro
Bluzka- SH

6 komentarzy:

  1. Co za piękna torba! Urzekła mnie, to miłość od pierwszego ujrzenia.;) Poluję na taką już od dłuższego czasu.:)
    I buciki - równie piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. czemu na wszystkich zdjęciach jesteś taka SMUTNA????????

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię się uśmiechać bo mam brzydki uśmiech.

    OdpowiedzUsuń
  4. czyy ta torba jet jeszcze w Daichmanie ? ;D
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja droga nie mam pojęcia. Ja ją kupowałam jakiś czas temu.

    OdpowiedzUsuń